Tuesday 19 April 2011

ku merindu saat ini..

Friendster - saZ lizanah's Photos - DSCN0436.jpg: "nkf"

tiba2 sayu d hati ku...lama aku xda jumpa..hanya gambar2 jak la jd kenangan ku...ni pun nasib
 jumpa balik gambar2 dalam fs..password pun aku lupa ni...
 yang buat aku xlupa sama patient2 ku di NKF,Alor Setar...rindu sangat2 sama pakcik Abd 
 Halim..pck Shamsudin..uncle yeong..kadang2 sms...kdg2 tgk jak dr fb staff yg keja sana..erm
 tabahnya hati mereka menghadapi dugaan yang di uji olehNYA..br jak td ada org 
 kol..ingat2suara rupa2nya c pakcik halim ba tel...ada masa nanti memang aku mau mei Kedah
 lawat pakcik ya!!!

tQ jugak la sama ko friendster...aku dapat gambar2 dulu..banyak lg gambar yg ada tp hilang kerna laptop 
 kesayangan ku di curi oleh c jahanam!!!sempat lg manyumpah!!hahahaa...